Οι οικοδομικοί γερανοί ξεφυτρώνουν ο ένας μετά τον άλλον στα επιμέρους εργοτάξια που λειτουργούν στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού στην περιήγηση σε μερικά από τα εργοτάξια και τοποθεσίες όπου βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες της μεγαλύτερης αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη. Την ίδια στιγμή, με βάση το αρχικό χρονοδιάγραμμα, όπως αναφέρει η LAMDA Development, κάποια έργα έχουν πλέον κάνει εμφανή πρόοδο, ενώ στην τελική του φάση βρίσκεται και το πρώτο παραδοτέο έργο.
Παραδίδεται το κτίριο πρότυπο των ΑμΕΑ- Στην τελική φάση κατασκευής

Πρόκειται για το κτίριο των ΑμΕΑ που παραδίδεται στο τέλος του φετινού καλοκαιριού στα 4 σωματεία (Αμυμώνη, Ερμής, ΝΙΚΗ-Victor Artant και ΣΑμΣΚΠ). Τέσσερα σωματεία στεγαζόμενα σε παλιές και ξεπερασμένες από τον χρόνο εγκαταστάσεις της αμερικάνικης βάσης σε κτίρια του 1970- που σε καθημερινή βάση δίνουν ένα τιτάνιο και συγκινητικό αγώνα προκειμένου να εξασφαλίσουν ποιότητα ζωής και ίσες ευκαιρίες σε μικρούς και μεγάλους που αντιμετωπίζουν ζητήματα αναπηρίας- μετακομίζουν πλέον στο πιο σύγχρονο στο είδος του κτίριο-πρότυπο στην Ευρώπη, συνολικής έκτασης 11.500 τμ.


Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου, που ξεκίνησε από τα θεμέλια, είναι στο τελικό του στάδιο και ανέρχεται στα 15 εκατ. ευρώ και όπως έχει ανακοινωθεί καλύφθηκε αποκλειστικά από την LΑΜDA Development καθώς αποτελεί μέρος της κοινωνικής συνεισφοράς και της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Την ίδια στιγμή, όπως επισημαίνεται από την ίδια την εταιρεία, όλη η ανάπτυξη του Ελληνικού μελετήθηκε, σχεδιάστηκε και δημιουργείται με ειδικές προβλέψεις για ΑμεΑ.
Υπογειοποίηση Ποσειδώνος – Σκυροδέτηση του 25% του συνόλου

Ένα από τα επόμενα εργοτάξια, όπου κανείς αντικρίζει τους κίτρινους οικοδομικούς γερανούς και μεγάλο αριθμό εργαζομένων και φορτηγών, είναι το σημείο όπου προχωράει η υπογειοποίηση της Ποσειδώνος, με μήκος 1,5 χλμ. εκ των οποίων πάνω από 1 χλμ (1.150μ) θα είναι το υπόγειο τμήμα με 3 λωρίδες κυκλοφορίας προς κάθε κατεύθυνση. Σύμφωνα με στοιχεία, έχει προχωρήσει ήδη η εκσκαφή στο 50% του συνολικού όγκου, με μέγιστη επαναχρησιμοποίηση των προϊόντων εκσκαφής σε άλλες περιοχές του έργου, όπως το Πάρκο. Έχει, επίσης, γίνει σκυροδέτηση στο 25% του συνόλου, διαδικασία που προχωράει με ταχύτατους ρυθμούς.